18 de març 2008

(Maragall dimissió) Aviat parlarem de Saülgordillosfera, oi blocaires?

Aquest post és escrit amb apreci al Saül Gordillo, que m´ha fet esment a partir de dos darreres converses tingudes presencialment, sobre el que em proposa irònicament com a ciberokupa ctalà de l´any. Home, crec que sortia suplement de l´Avui de diumenge, i el vaig llegir a Gandia(País Valencià) que hi ha 112 milions de blocs, i que jo administri uns 50, és misèria. Ara bé, allò que tinc inquietud o considero que s´ha de donar valor a la xarxa, i sobretot visualitzar el territori del Berguedà a la xarxa, doncs modestament he fet la meva contribució. Ara d´aqui a "Okupar", que jo sàpiga els espais no tenen llogaters, són lliures, perquè ningú n´ha volgut difondre,. Saül, sé que comparteixes percepció que internet és llibertat, i jo, modestament i aporto la meva contribució de visualització d´una comarca allunyada dels cercles informatius comuns, el Berguedà, per tant una visió de rerepaís, personal i de compromís social i nacional. Posats a fer ironia, m´agradaria més el terme RIALSFERA.
Per cert, per quan parlarem de Saülgordillosfera? T´animes a crear blocs o ens tens a centenars de blocaires que et seguim, esperant els teus posts de la Saülgordillosfera, de forma ansiosa, consumidors d´actualitat politica i opinió, com a baròmetre blocaire i pulsòmetre periodístic que esdevé aquesta continua cerca de blocs delerosos de matisos i punts de vista transversals i que tenim de nexe d´unió el teu bloc, tal com si fos un planeta envoltat de centenars de satèlits blocaires, fet que em porta la reflexió a proposar la nova paraula a normalitzar al món blocaire: SAÜLGORDILLOSFERA.
I qui vulgui escurçar o més familiarietat, proposo: SAÜLSFERA
Què en penseu, blocaires?