12 de juliol 2007

(Maragall dimissió) Diada del Pi de les tres branques 2007, un any més, marcant hortizó independentista



Un any més, com s´informa a web de ràdio Berga i també les JERC d´igualada n´informen que es celebra aquest proper diumenge 15 de juliol del 2007, al Pla de Campllong, a Castellar del Riu,-marcat aquí pels que no sàpiguen com anar-hi-,on es celebra la Diada del Pi de les tres branques.
Encara que no es reconegui, l´aportació i el referent ideològic, més enllà de representar la unitat dels territoris de parla catalana òbvia, es manifesta com en darrers anys, al ser on des de l independentisme en el Pi vell es va demanar primer el NO a l´estafatut, de Mas-zapatero, que va anar prenent força dins l´independentisme, davant dels titubejos de determinants membres de l´independentisme institucional.
I cal que no es perdi, i conservem per molts anys més. Hi ha el repte u any més que el coincidir amb l´acampada jove de Sant celoni, també hi hagi desplaçament des d´allà o es tingui en consideració des de les JERC a nivell nacional, també des de l´entorn de les CUP, que l´element de potenciar el Pi, el festival Rebrot, abandona Berga i es desplaça enguany al Maresme, una pèrdua, que garantia presència jove, en especial al Pi jove. Caldrà compromís i que l´independentisme i trobin u nexe d´unió i no de retrets, per encara present futur, i com no esperar que enguany la gent de la comarca, doni una lliçó d´assistència per mantenir un dels referents simbòlics nacionals a la comarca.
El repte, i ja es veurà als parlaments, és una posició clara davant propera sentència del tribunal constitucional espanyol del que queda de l´estatutet de la moncloa. I sentar les bases del sobiranisme del futur a nivell estratègic, vist la mort del federalisme impossible amb l´estat, dels que encara n´eren incrèduls. Cal superar l´estat, i com ens deia nay passat Víctor Alexandre, no pensar subordinats amb Madrid, i saltar fronteres i pensar en Brusel.les i altres instàncies internacionals. Un bon punt en el camí per encara el futur en llibertat que encara està per construir entre totes i tots.
També podeu consultar actes organitzats pel Casal Panxo i l´Ajuntament de Castellar del Riu, enguany hi haurà a Parlaments, Pep Riera, d´Assemblea Pagesa i Gerard Fernàndez, de la Pltaforma Pel dret de decidir, a més del cantautors Roger Mas, Xavier Guitó i Maria antònia Pujol.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, coneixente com et coneixo segur que t'agradarà això

DECALOGO DEL PROGRE -

Hacia el pensamiento único progre (PUP)!

1. El primer mandato es el RECHAZO DE LOS VALORES MORALES TRADICIONALES Y LA TRADICIÓN MISMA. (Esta oposición obssesiva a todo aquello que se tradicional ha sido tildado por algunos psiquiatras como un "desorden mental".)

2. Pone en cuestión la FAMILIA TRADICIONAL; considera indiscutible denominar matrimonio a la unión hombre-hombre o mujer-mujer y le parecen bien las "familias" grupales , monoparentales, etc.

3. Defiende la caducación y "superación" del ARTE CLÁSICO y el academicismo.

4. Desprecia el sentimiento de pertenéncia a un país y el concepto de PATRIA.

5. No sólo defiende abrir las puertas a la INMIGRACIÓN, sino que ve LA MEZCLA DE RAZAS como un ideal a lograr. han grupos que ya no sólo defienden el mestizaje sino "una Barcelona bastarda".

6. Aboga por la generalización del SEXO "LIBRE" , la HOMOSEXUALIDAD y la PROSTITUCIÓN. Ante una relación sexual con una persona afectada por el SIDA aconseja el condón, no la abstinencia. Considera el control del instinto sexual como una represión absurda.

7. Veneració por "la ciencia". No se plantea problemas éticos ante LOS EXPERIMENTOS CON EL SER HUMANO manipulando la célula

8. Defiende la libertad de circulación y venta de todas las DROGAS.

9. Niega o minimiza la INSEGURIDAD CIUDADANA. Considera al DELINCUENTE de calle víctima de un sistema social injusto. Al delincuente de corbata lo considera un delincuente. Dice que antes se delinquía más pero no se decía.

10. Y como punto más importante y nexo de unión entre todas las families progres: el combate -con calumnias si hace falta- a LA RELIGIÓN y en especial a la Iglesia católica, como no podía ser de otra manera, puesto que es el último reducto de sabiduría y moralidad.

Enfrente a esto: PATRIA, FIDES, AMOR ------------------------------------------------------------------------------------------------- El PUP, por su contenido hedonista y materialista se el aliado imprescindible del sistema neoliberal y consumista. -El PUP extén sus tentacles en el mundo de la enseñanza, las artes, la Iglesia, los mass media, etc. La consecuència se la evidente degradación ética, estética y moral de la sociedad . - Luchamos también nosotros con beligerància, intel.ligència y valentía en la defensa de los valores tradicionales de nuestra sociedad enfront la ofensiva que nos quiere diluir. -------------------------------------------------------------------------------------------------
Nota.- Si os identificáis en dos o más puntos del decálogo buscad ayuda.

Vule vu le passer si vous ple, ce soir?

Pafiam.blogspot.com

Anònim ha dit...

Moisès, un cop més l'has cagat. L'has cagat i li has faltat el respecte al País.

Tant et costa respectar la voluntat dels valencians i posar un mapa comarcal amb la divisió que, el 1987, van votar PER UNANIMITAT les Corts Valencianes?

Després et queixes de collonades berguedanes...

Moisès Rial Medina ha dit...

Josep, disculpes pel mapa, ara no el tinc a mà, si me´l fas arribar per mail el substitueixo pel correcte.

Moisès Rial Medina ha dit...

Pel comentari primer, deus ésser convergent, oi?

Anònim ha dit...

xavier vinader y Pepe Rodríguez (José Rodríguez Bonfill), dos periodistas vendidos.
lo dijo mafalda: "Nadie amasa una fortuna sin haber hecho polvo antes a los demás".

Xavier Vinader i Pepe Rodríguez: dos fascistas españoles
by monitas Friday, Aug. 31, 2007 at 7:51 AM


interesante artículo publicado en foro independentista e Indymedia de barcelona sobre dos periodistas vendidos al Sistema. uno insulta a Indyemedia en su web gravemente.

Foro del jovent independentist.......;:
Estic d' acord, he buscat informació d' en Xavier Vinader i es va fotra en un embolic amb la secta CEis amb el seu amic Pepe Rodríguez, espanyolet José Rodríguez Bonfill, periodista també proper a la policia i la intel-ligència espanyola. En Pepe Rodríguez al llbre La Conspiración Moon reconeix que tots dos tenien vincles amb la policia i el CESID. En concret diu: "Resguardados por una notable escolta de policias de paisano, situados en una mesa contigua, en el restaurante barcelonés nos extendimos en una larga e informal sobremesa. (.). No en balde compartiamos mesa con el compñaero y amgio Xavier Vinader".

L'article:


Xavier Vinader, el topo en ETA vuelve a la carga
per ricardo 29 ago 2007 01:45:08
El maricomplejines Xavier Vinader da la nota en La Vanguardia
Xavier Vinader salió ayer entrevistado en La Vanguardia. Este topo del Estado en partidos comunistas y de la extrema derecha, que acabó condenado a siete años de cárcel por dar nombres a ETA, acabó dando la nota (es lo suyo), presentándose como un Rambo de la investigación.
No me queda otro remedio que pensar que es un parálitico con ganas de demostrarle al mundo que es muy valiente, muy macho, muy infiltrado, para superar un gravev complejo de inferioridad.
Lo último que le pagó el Estado y el CNI fue el libro Memorias de un infiltrado en ETA.
Patético, espero comentarios.
Patético, espero comentarios.

This work is in the public domain
veure comentaris / afegir comentari ...
Comentaris
Re: Xavier Vinader, el topo en ETA vuelve a la carga
per prou insults 29 ago 2007 06:37:07
Qui genera aquesta intoxicació?

En Xavier Vinader ha fet molta feina periodística d'investigació que ha esclarit coses, coses fosques.
Ha aportat molta feina a la lluita pels valors democràtics, la justícia i la llibertat.

A què ve aquesta porqueria????

prou insults
Re: Xavier Vinader, el topo en ETA vuelve a la carga
per x 29 ago 2007 06:58:32
t´ho diré: un troll que escriu sota nicks com kk, otro kk??, tamaguen, javichu, etc... porta unes semanes emmerdant indymedia.
Re: Xavier Vinader, el topo en ETA vuelve a la carga
per ell 29 ago 2007 07:22:17
Jo no tinc tant clar que sigui un troll el que escriu aquestes linies.

Vegeu: http://www.gencat.net/mossos/publicacions/revista/continguthtm/rev6.htm
Vinader, periodista y algo más
per un rojo 30 ago 2007 01:11:20
hay muchos periodistas autodenominados de investigación que relizan un trabajo doble: para los medios que les pagan y para la policía o servicio de inteligencia de turno.
¿Cual el motivo?
Un periodista es poco sospechoso y puede realizar un verdadero interrogatorio con preguntas comprometidas, algo que no puede realizar abiertamente un servicio de inteligencia o la policía.
Un periodista entra en muchos sitios, por su aparente independencia, a los que no entran los otros.
Me intriga que un portal aparentemente independiente cuestione artículos tan certeros como el que nos ocupa sobre Vinader. ¿A caso no saben que este "periodista de investigación" el biógrafo del Lobo infiltrado en ETA? ¡Qué ingenuidad, por dios!!! ¡O qué mosqueante!!!
Donde llega un periodista de investigación, puede no llegar el espionaje o la policía.
Re: Xavier Vinader, el topo en ETA vuelve a la carga
per un rojo 30 ago 2007 01:14:14
Indymedia parece un portal de jovencitos de familias socialdemócratas acomodadas dado al radicalismo controlado por el Sistema.
Todos los caminos conducen a Roma, hasta Indymedia
Libro del que hablo
per un rojo 30 ago 2007 01:16:40
Aquí el libro apologético del Lobo (Cesid, CNI, MI5).

Autor: Vinader,. Xavier
Título: Operación lobo : memorias de un infiltrado en ETA / Xavier Vinader
Editor: Madrid : Temas de Hoy, 1999
Descripción física: 262 p. ; 23 cm.
Serie:
Materias: Biografías
Autores:

Anònim ha dit...

¡¡¡¡No me lo puedo creer!!!
Visor de Noticia. El periodista Pepe Rodríguez, Subdirector de la Academia de los Mossos de Esquadra. Oscar Riaño (12/12/2005) El periodista Pepe Rodríguez, especializado en ...
www.espacioseuropeos.com/hmvisor.aspx?NewsID=191 - 8k - En caché - Páginas similares